دانلود مدیا و نرم افزار خورشید فردا از آبوم بی واژه محمد اصفهانی
 
به وب سایت at.ms خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت مدیا و نرم افزار و آدرس at.ms.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:









در اين وبلاگ
در كل اينترنت



   

دانلود همچی

خورشید فردا از آبوم بی واژه محمد اصفهانی
سه شنبه 8 فروردين 1391برچسب:, ساعت 12:43 | | نوشته ‌شده به دست s ali davodi | ( )

با من از سایه نگو خورشید فردا مال ماست
تو كه باورم كنی ، عشق یه دنیا مال ماست

شب نگو ، شكوه نگو ، قلب ستاره روشنه
غم نگو ، غصه نگو ، وقتی دلت پیش منه

دست به دست من بده ، پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق ، بگو فردا مال ماست
دست به دست من بده ، پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق ، بگو فردا مال ماست



تازه شو مثل ترانه تازه شو
پر آوازت و آسمون بده
فرصت گفتنو از خودت نگیر
واژه های خسته رو امون بده

بگو از روشن بارون خدا
بگو از سبزی خاك و خاطره
از نسیم نفس سنگ و درخت
بگو از شبنم پشت پنجره

دست به دست من بده
پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق
بگو فردا مال ماست
دست به دست من بده
پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق
بگو فردا مال ماست
فردا مال ماست


با من از سایه نگو خورشید فردا مال ماست
تو كه باورم كنی
عشق یه دنیا مال ماست

شب نگو ، شكوه نگو
قلب ستاره روشنه
غم نگو ، غصه نگو
وقتی دلت پیش منه

دست به دست من بده
پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق
بگو فردا مال ماست
دست به دست من بده
پا به پای من بیا
بخون امروز مال عشق
بگو فردا مال ماست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->